Polityka prywatności

Możemy używać cookies i podobnych technologii w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników jak również w celach statystycznych i reklamowych.

Korzystając ze strony akceptujesz naszą Politykę Prywatności. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Pracodawca Godny Zaufania

Impresja Studio Promocji jest koordynatorem Konkursu Pracodawca Godny Zaufania. Celem Konkursu jest wyróżnienie dużych firm działających na polskim rynku, które w zakresie polityki pracowniczej sięgają po ciekawe i skuteczne rozwiązania.

Przedstawiciele organizacji pozarządowych i szkół wyższych oceniają ankiety nadesłane przez dziesiątkę największych firm z trzech wybranych branż. W każdej edycji Konkursu oceniani będą przedsiębiorcy z innych sektorów rynku.
Raz w roku spośród największych spółek działających w trzech wybranych sektorach gospodarki wyłaniani są liderzy – firmy będące dla pracowników rzeczywistym partnerem. Oceniane są przede wszystkim takie elementy polityki pracowniczej, jak: programy socjalne, umożliwienie doskonalenia umiejętności zawodowych i zdobywania dodatkowej wiedzy, pomoc dla pracowników i członków ich rodzin w przypadku trudnej sytuacji materialnej i życiowej, wreszcie monitorowanie przestrzegania praw pracowniczych.
Informacje podane w wypełnionych przez firmy ankietach ocenia jury złożone z przedstawicieli instytucji pozarządowych: Krajowej Izby Gospodarczej, Instytutu Globalizacji, Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego "Teraz Polska", Centrum Monitoringu Wolności Prasy przy Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich, Wyższej Szkoły Ekologii i Zarządzania, Stowarzyszenia Integracja i Współpraca, Instytutu Nauk Ekonomicznych PAN, Polskiej Agencji Rozwoju i Przedsiębiorczości oraz Impresji Studia Promocji.
Chcemy, by nasza inicjatywa przyczyniła się do promowania dobrych wzorców. Największe polskie firmy bardzo często realizują ciekawe i przynoszące znakomite rezultaty programy skierowane do pracowników. Dobry przykład idzie z góry – mamy nadzieję, że wyróżnienie najbardziej interesujących programów realizowanych przez największe firmy będzie inspiracją również dla innych przedsiębiorców.

 

 

Ostatnio zmienianywtorek, 04 luty 2014 11:44
Więcej w tej kategorii: « Audyt komunikacji NBP

Log In or Sign Up

Nie pamiętasz hasła? / Nie pamiętasz nazwy?