Audyt komunikacji NBP
- Napisane przez Impresja PR
- Dział: Projekty
- Czytany 2999 razy
- wielkość czcionki Zmniejsz czcionkę Powiększ czcionkę
- Wydrukuj
Audyt czyli systematyczna i niezależna ocena danej organizacji, systemu, procesu, projektu lub produktu jest konieczna do ustalenia stanu faktycznego, pozwalającego na stworzenie strategii działania.
Po jej zaakceptowaniu audyt może być wykorzystywany do ewaluacji podejmowanych działań. Impresja Studio Promocji prowadzi zarówno audyty komunikacji wewnętrznej jak i zewnętrznej. Impresja Studio Promocji realizowała część badawczą i analityczną audytów dla takich firm jak Polskie Sieci Elektroenergetyczne, Narodowy Bank Polski i Państwa Agencjia Rozwoju Przedsiębiorczości.
Agencja PR, Agencja Public Relations, Agencja medialna, Agencja Media Relations, Kampanie Medialne, Reklama w Mediach, Biuro Prasowe, obsługa medialna
doradztwo, opracowywanie i wdrażanie strategii rynkowych, relacje inwestorskie, wsparcie emisji akcji, IPO, SPO, Private Placement, komunikacja z rynkiem, media finansowe, rynek kapitałowy, agencja IR, IR
agencja PR, Public Relations, eventy, organizacja eventów warszawa, agencja public relations, organizacja imprez firmowych
media relations, agencja pr, CSR, dobrej agencji PR, social media, public relations, PR kryzysowy, IR, media społecznościowe, B2B, PR korporacyjny, WOMM, e-PR
Public Relations, Komunikacja, Szkolenia, Szkolenia medialne, Social Media, Relacje Inwestorskie, Marketing Sportowy, Publishing, CSR, Media Relations, Kreowanie Ekspertów, Komunikacja Kryzysowa