Polityka prywatności

Możemy używać cookies i podobnych technologii w celu dostosowania serwisu do potrzeb użytkowników jak również w celach statystycznych i reklamowych.

Korzystając ze strony akceptujesz naszą Politykę Prywatności. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

E-PR

Media społecznościowe, portale, witryny, wyszukiwarki internetowe Google, Bing, Alexa. Czy warto mieć konto na Facebooku?

Czy firma powinna mieć tam swoją reprezentację? A może na Twiterze? Co z rozwijąjącym się pod bokiem Facebooka G+? Sieć to najdynamiczniej rozwijający się nośnik informacji i kształtowania wizerunku w ostatnich 10. latach. Codziennie tworzą się nowe narzędzia i trzeba racjonalnie ocenić z których powinniśmy korzystać, aby wzmocnić firmę, a które będą pontencjalnym źródłem kryzysu. Nie ma jednej uniwersalnej recepty na sposób zaistnienia w wirtualnym świecie. Impresja Studio Promocji na bieżąco obserwuje przeobrażenia dokonujące się w cyfrowej przestrzeni, dzięki czemu potrafi stworzyć i wdrożyć indywidualną strategię obecności w sieci dla każdego Klienta.

E-Pr w Wikipedii...

Ostatnio zmienianypiątek, 11 kwiecień 2014 13:49
Więcej w tej kategorii: « CSR Relacje Inwestorskie »

Log In or Sign Up

Nie pamiętasz hasła? / Nie pamiętasz nazwy?